< < فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز
تمام زیبای زندگی من - افکار من
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افکار من

 

 

I love my EYES when u look into them 

 

 

I love my NAME when u say it   

 

I love my HEART when u love it  

 

I love my LIFE when u are in it  

 

چشامو وقتی تو بهشون نگاه میکنی دوست دارم

 

 

اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی

 

 

قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوسش داشته باشی

 

 

زندگیم رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی.....

 

 


نوشته شده در چهارشنبه 91/12/9ساعت 12:56 عصر توسط فرامرزقدرتی| نظرات ( ) |